آموزش اپلای دانشگاه

آموزش اپلای دانشگاه

چگونه اپلای کنیم ؟ این سوالی است که در مرحله‌ی اول بیشتر دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند، از خود می‌پرسند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که می‌خواهید برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنید، حتماً تاکنون این سوال را از خود پرسیده‌اید که چگونه اپلای کنیم و باید به شما بگویم که اولین قدمی که برای رسیدن به این هدف خود باید بردارید این است که به اندازه‌ی کافی اطلاعات لازم در این مورد را کسب نمایید. ممکن است در ابتدای راه سوال‌ها و تردیدهای بسیاری برای شما به وجود بیاید. اما نباید بترسید. هر چه زودتر اقدام به بررسی و کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از کشور بکنید، زودتر به نتیجه خواهید رسید. شما باید تلاش خود را برای ورود به دانشگاه‌های معتبر و ادامه تحصیل در آنها شروع کنید. باید بدانید که اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، آلمان، سوئد و دانشگاه‌های آمریکایی و چینی به اندازه‌ای که شما فکر می‌کنید کار پیچیده و مشکلی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برخی از جزئیات مهم توجه کنید و تمام مدارک مورد نیاز را هر چه زودتر به صورت کامل و صحیح آماده نمایید. در این مطلب شما را با نکات مهمی در مورد اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مختلف جهان آشنا خواهیم کرد. همچنین روش‌های اپلای از پرطرفدارترین کشورهایی که به عنوان مقصد تحصیلی برای ایرانیان شناخته می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر هدف شما برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر خارجی و ادامه تحصیل در آنها جدی است، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را با دقت دنبال کنید تا با روش‌ها و جزئیات اخذ پذیرش از این دانشگاه‌ها آشنا شوید.

 

چگونه اپلای کنیم و برای گرفتن اخذ پذیرش از دانشگاه چه مراحلی را باید سپری کنیم؟

در ادامه‌ی مطلب شما را با چند نکته‌ی مهم که به منظور اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از کشور باید به آنها توجه کنید، آشنا خواهیم کرد. با دنبال کردن این نکات و مطالب پاسخ‌های مربوط به سوال چگونه اپلای کنیم را خواهید یافت و مسیر گرفتن پذیرش تحصیلی برای شما روشن‌تر و هموارتر خواهد شد.

گزینه‌های خود را گسترده‌تر کنید.

اولین قدمی که به منظور اپلای از دانشگاه‌های خارجی باید انجام دهید، این است که ذهن خود را باز کنید و به گزینه‌های بیشتری فکر کنید. اگر شما در ذهن خود هدف مشخصی برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه خاص را دارید، باید ذهن خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگری نیز آماده کنید. همیشه عاقلانه‌ترین راه این بوده است که بیش از یک گزینه را به عنوان مقصد تحصیلی آینده در ذهن داشته باشید. بنابراین بهتر است که حداقل ۳ دانشگاه را مد نظر بگیرید و نسبت به اخذ پذیرش از آنها تلاش نمایید. حتی ممکن است دانشگاه‌هایی که انتخاب می‌کنید در شهرها یا کشورهای متفاوتی قرار داشته باشند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ ویزای دائم نیاز دارید؟

آیا به دنبال بهترین مشاوره مهاجرتی هستید؟

تماس تلفنی با دفتر ایران روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ به وقت ایران

ایران مهاجران مجری خدمات وقت سفارت، ویزای کانادا مرجعی معتبر برای عزیزانی خواهد بود که قصد سفر دارند ولی اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. با افتخار بسیاری از خدمات ما رایگان بوده و تنها در خدماتی که نیاز به صرف هزینه می باشد اقدام به دریافت هزینه می نماییم.

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار و اخبار ما ، خبرنامه ما را مشترک شوید

اطلاعات رسمی:

  • مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19
  • ۰۵۱-۳۸۴۲۲۶۴۶
ساعت کاری:

روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰

تمامی حقوق برای سایت ایران مهاجران محفوظ است

طراحی و توسعه : web.twin

×
×
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟