آشنایی با دانشگاه کاناداوست CANADAWEST UNIVERSITY

دانشگاه کاناداوست

دانشگاه کاناداوست در ونکوور کانادا پذیرای دانشجویان رشته های مدیریت و علوم انسانی است. این دانشگاه به دلیل قوانین منعطف و شهریه مناسبی که دارد، مورد استقبال دانشجویان کشورهای مختلف برای ادامه تحصیل قرار گرفته است. اعتماد به یک موسسه مهاجرتی که بتواند برای شما در کمترین زمان ممکن پذیرش بگیرد بسیار مهم است. ما موسسه ایران مهاجران را پیشنهاد می دهیم.

10هزار دلار بورسیه تحصیلی رشته MBA در دانشگاه کاناداوست

موسسه ایران مهاجران ایجنت دانشگاه کاناداوست بوده و قادر است برای شما در کمترین زمان ممکن 10 هزار دلار بورسیه دانشگاه کاناداوست را دریافت نماید. زمان محدود است پس همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط دانشگاه کاناداوست

دانشگاه کاناداوست یکی از دانشگاه های ونکوور کانادا می باشد که دانشجوهای زیادی در مقاطع مختلف آن تحصیل می کنند. در UCW انواع رشته های مدیریت و علوم انسانی پذیرش می گردد. این دانشگاه هم دوره های مجازی و هم پذیرش حضوری را به دانشجویان خود ارائه می دهد. ما پیشنهاد می کنیم دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا و ادامه تحصیل در canadawest university را دارند، از طریق موسسات معتبر مهاجرتی اقدام نمایند. همچنین به طور خاص موسسه ایران مهاجران از طریق ایجنت خود مستقیما اقدام به اخذ پذیرش، در کوتاهترین زمان ممکن می نماید. شما با تکمیل و ارائه مدارک خود به ایجنت ایران مهاجران می توانید در عرض 7 روز پذیرش خود را به دانشگاه کاناداوست اخذ نمایید و با خیالی آسوده در UCW تحصیل کنید.

این دانشگاه یک مجموعه غیرانتفاعی و البته خصوصی با هزینه های مناسب است که راه تحصیل را برای دانشجویان بسیار راحت کرده. شما فقط با نمره آیلتس و حتی با معدل لیسانس زیر 14 نیز می توانید امیدوار به پذیرش باشید و با اساتید ارتباط بگیرید. حتی اگر دانشجویی حداقل امتیاز ورود به دانشگاه را کسب نکرده باشد، می تواند تحت عنوان دانشجوی مشروطی ورود کند و بعد از گذراندن زبان، تحصیلات خود را آغاز کند و در این دوره ها سعی کند تا حداقل نمره مورد تایید UCW را بگیرد. همین سهل گیری در پذیرش باعث شده که متقاضیان بسیاری برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برای canadawest university درخواست پذیرش ارسال کنند. اما افرادی که از طریق موسسه ایران مهاجران اقدام می نمایند، این امتیاز را خواهند داشت تا در زمانی بسیار کوتاه پذیرش شوند و به ادامه تحصیل بپردازند زیرا با توجه به ددلاین دانشگاه برای ثبت نام در هر ترم، فرصت شما برای انجام فرایند مهاجرت و ثبت نام دانشگاه محدود خواهد بود و بعد از ثبت نام در صورت نداشتن عذر موجه برای غیبت، بعد از دوترم مجبور هستید مجددا برای پذیرش اقدام نمایید. ایجنت ایران مهاجران تمامی استرس این بخش از مهاجرت تحصیلی را برایتان برطرف می کند و در کوتاهترین زمان اخذ پذیرش انجام می گیرد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ ویزای دائم نیاز دارید؟

آیا به دنبال بهترین مشاوره مهاجرتی هستید؟

تماس تلفنی با دفتر ایران روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ به وقت ایران

ایران مهاجران مجری خدمات وقت سفارت، ویزای کانادا مرجعی معتبر برای عزیزانی خواهد بود که قصد سفر دارند ولی اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. با افتخار بسیاری از خدمات ما رایگان بوده و تنها در خدماتی که نیاز به صرف هزینه می باشد اقدام به دریافت هزینه می نماییم.

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار و اخبار ما ، خبرنامه ما را مشترک شوید

اطلاعات رسمی:

  • مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19
  • ۰۵۱-۳۸۴۲۲۶۴۶
ساعت کاری:

روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰

تمامی حقوق برای سایت ایران مهاجران محفوظ است

طراحی و توسعه : web.twin

×
×
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟