از ویزای تحصیلی کانادا چه می دانید؟

از ویزای تحصیلی کانادا چه می دانید؟

هر جوانی با اخذ ویزای تحصیلی کانادا می تواند از شرایط بهتر و همچنین از دانشگاه های پیشرفته و ارزان بهره مند شود  و در حیطه دانشگاه می تواند بطور تمام وقت نیز کار کند البته کار خارج از کمپ بصورت نیمه وقت و 20 ساعت در هفته مجاز است . شرایطی که برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای جوانان مهیا می باشد در این مطلب ذکر شده است. پس با ما همراه شوید.

چرا افراد جویای علم یا متقاضی مهاجرت، به دنبال داشتن ویزای تحصیلی کانادا هستند ؟

ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در دانشگاه های این کشور یکی از فرصت های مهم برای دانشجویان و کسانی که می خواهند در آنجا تحصیل کنند؛ می باشد. عاملی که باعث ترغیب دانشجویان و یا سایر افراد برای تحصیل در کشور کانادا می شود، داشتن دانشگاه هایی با سطح بالای علمی و امکانات رفاهی است . برای تحصیل در کانادا باید به یکی از زبان های انگلیسی و فرانسوی مسلط باشید. شهریه دانشگاه های کشور کانادا به نسبت دانشگاه های انگلستان و اروپا پایین می باشد . به عبارت دیگر کشور کانادا دانشگاه های ارزان قیمت نسبت به سایر کشورها دارد. یکی از مزایای داشتن ویزای تحصیلی کانادا  شرایط  احیای کار در حین تحصیل است که برای دانشجویان این امکان را فراهم می کند که تمام وقت در محوطه دانشگاه کار کنند و البته کار خارج از کمپ بصورت نیمه وقت و 20 ساعت در هفته میباشد .

همه کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند علاوه بر اخذ ویزای تحصیلی کانادا به دنبال مقاصد شغلی نیز  هستند . کسانی که ویزای کار کانادا اخذ می کنند می توانند شروع به کسب درآمد در کشور مربوطه کنند ، کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی و در حال توسعه است که قابلیت های بیشتر برای جذب سرمایه گذار و اشتغال را در خود دارد ، در مقابل ویزای کار کانادا ، که فرد از طریق گرفتن یک پیشنهاد کاری از یکی از کارفرمایان کانادایی میسر و قادر به اخذ ویزا می شود. سیستم نیروی ماهر یا (express entry) وجود دارد که با بررسی قابلیت ها و مهارت ها و سایر صلاحیت های مربوطه فرد از جمله: تحصیلات،  زبان و… امتیاز دهی شده و بعد از کسب امتیاز بالا در این رتبه بندی فرد اقامت دائمی کانادا را کسب میکند و می تواند با گرفتن  پیشنهاد کاری مشغول به کار شود . فردی که اقامت دائمی کانادا را بدست آورده باشد دیگر نیازی به اخذ ویزای کار کانادا ندارد .

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ ویزای دائم نیاز دارید؟

آیا به دنبال بهترین مشاوره مهاجرتی هستید؟

تماس تلفنی با دفتر ایران روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ به وقت ایران

ایران مهاجران مجری خدمات وقت سفارت، ویزای کانادا مرجعی معتبر برای عزیزانی خواهد بود که قصد سفر دارند ولی اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. با افتخار بسیاری از خدمات ما رایگان بوده و تنها در خدماتی که نیاز به صرف هزینه می باشد اقدام به دریافت هزینه می نماییم.

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار و اخبار ما ، خبرنامه ما را مشترک شوید

اطلاعات رسمی:

  • مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19
  • ۰۵۱-۳۸۴۲۲۶۴۶
ساعت کاری:

روزهای کاری – از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰

تمامی حقوق برای سایت ایران مهاجران محفوظ است

طراحی و توسعه : web.twin

×
×
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟